1.3.3.3. We realiseren een ondernemersloket
Portefeuillehouder
- Hanno Canters
Omschrijving (toelichting)
We willen dat de dienstverlening aan onze ondernemers beter en sneller verloopt. Daarom realiseren we een ondernemersloket inclusief digitale portal zodat ondernemers 1 centraal punt hebben waar ze terecht kunnen met al hun vragen en/of plannen. Vanuit dit loket wordt proactief meegedacht (wat kan er wél) met de ondernemer zonder op zijn stoel te gaan zitten. Een ondernemer krijgt via dit loket snel en duidelijk antwoord op zijn vragen en weet daardoor wat hij/zij kan verwachten. Ondernemers worden op deze manier ontzorgd, ze hebben 1 aanspreekpunt, weten waar ze moeten zijn, krijgen snel en eenduidig antwoord op vragen en terugkoppeling op plannen en verzoeken zodat ze weten waar ze aan toe zijn. Waar nodig wordt er ‘warm’ doorverwezen naar andere instanties.
Stand van zaken
Wij startten het verkennende onderzoek naar de mogelijkheden voor een ondernemersloket.